lørdag 1. oktober 2011

Begynner å bli kjent!

Dagene går superraskt og det kan jo være bra, ettersom jeg skal være her en stund.

Har brukt denne uka på å bli kjent i Lublin, og på universitets området. Føler meg relativt trygg nå på gatene og retningene på stedene. Har funnet plassene hvor vi skal ha undervisning, det blir antagelig tre - fire steder rundt på campus og i Lublin by. Det medisinske universitete eier flere store eiendommer rundt omkring i Lublin og vi blir skyflet rundt ettersom vi skal ha undervisning. Dog - vi førsteklassinger blir mye på et sted, men ut å gå litt må vi.

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av hvor jeg bor og litt ymse i området, men det ser ikke ut til at jeg kan gjøre det fra iPaden.... Eller kanskje jeg må lære meg mer. Sliter med å komme på nett med den bærbare.

Det er mange flotte plasser å besøke i Lublin. Gamlebyen er et must! Rolig dog et yrende liv, særlig nå på en lørdag. Der er så deilig å bare sitte stille på en uterestaurant, observere, ta en øl og bare kule'n ned. Det blir raskt alvorlig.

Her i Gamlebyen har de et mikrobryggeri med et fantastisk godt øl. Er helt klart verd et
besøk.

Ha en flott lørdag allesammen. Plutselig snakkes vi!

Hilsen Henning.

1 kommentar:

  1. Hei Henning. Godt å se du har kommet deg på plass. Ift bilder bruker jeg min iphone mye til å blogge med. Har invistert 7 kr i et program som heter BlogPress http://blogpressapp.com/ , som jeg synes er bra til å blogge med. Der er det også lett å få inn bilder. Har du ipad med kamera? Evt så kan du vel google litt slik at du finner noen bilder fra området slik at vi kan få et inntrykk av stedet, dessuten finnes det sikkert en app der du kan manipulere et bilde slik at du kan trykke inn ditt eget hode inn i et hjørne eller no.

    Lykke til.
    Einar

    SvarSlett